همایش کارگروه‌های صندوق ذخیرۀ فرهنگیان استان سمنان برگزار شد. به گزارش ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، «داوود نعیمی» قائم‌مقام شرکت فرایند نوین در این همایش گفت: صندوق ذخیرۀ فرهنگیان با ترسیم آرمان بلندمدت برای فعالیت‌های اقتصادی در کنار ایفای مسؤولیت اجتماعی و با توجه به وضع موجود فرهنگیان فرهیخته با درک تغییرات محیطی و سریع فضای کسب، نسبت به ترسیم استراتژی‌های نو بر پایۀ برنامه‌های عملیاتی مدرن با توان واکنش سریع و مناسب به این تغییرات اقدام می‌کند. مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این همایش گفت: صیانت از اعتبار مردم یکی از دشوارترین کارهاست و اهمیت بسیار زیادی دارد. «محمد دستورانی» افزود: توجه به مسائل درمانی فرهنگیان، پوشش بیمه‌ای قوی و توجه به مسائل معیشتی فرهنگیان، بسیاری از مسائل فرهنگیان را حل خواهد کرد. وی افزود: آموزش و پرورش سرمایه‌های فراوانی دارد و از این ثروت باید درست استفاده شود. مدیرکل آموزش و پرورش استان اطلاع‌رسانی درست و دقیق و مستدل به فرهنگیان را از جمله راهکارهای اعتمادسازی فرهنگیان به این صندوق دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از استعدادهای مجموعۀ فرهنگیان در سطح کشور کمک شایانی به افزایش بهره‌وری صندوق خواهد کرد. وی اظهار امیدواری کرد: با بهره‌مندی از دانش مجموعۀ نیروی انسانی توانمند بتوانیم فردایی بهتر را برای معلمان این سرزمین در حوزۀ اقتصادی و منزلت‌افزایی رقم بزنیم؛ چرا که بر این باور سخت استواریم که معلم‌ها در همۀ حوزه‌ها می‌توانند سرآمد و تحول‌آفرین باشند.

«محمد همتی» رئیس صندوق ذخیرۀ فرهنگیان استان سمنان نیز در این جلسه بهره‌گیری مؤسسه از جدیدترین ایده‌های اقتصادی فرهنگیان را از جمله اهداف این مؤسسه ذکر کرد و افزود: حضور گستردۀ فرهنگیان و استفاده از ایده‌های آنان امکان شناسایی دقیق بهتر فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق بومی را فراهم می‌آورد و تمامی فرهنگیان از فعالیت‌های اقتصادی مؤسسه بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است همایش کارگروه‌های صندوق ذخیرۀ فرهنگیان استان که با حضور معاونین توسعۀ مدیریت و پشتیبانی، رابطین صندوق وکارشناسان روابط عمومی اداره‌های آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق  در محل خانۀ معلم سمنان با هدف راهکارهای اجرایی افزایش سهم‌الشرکۀ اعضای صندوق برگزار شد.