مدیرعامل هلدینگ تدبیرگران اطلس معرفی شد

منبع خبر:سایت موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان: لینک

با تصمیم هیات مدیره هلدینگ تدبیرگران اطلس و طی حکمی از سوی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، «دکتر محمد صادق واعظی» به عنوان مدیرعامل این هلدینگ معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی صندوق ذخیره فرهنگیان، هیات مدیره هلدینگ تدبیرگران اطلس در اولین جلسه سال 1403 دکتر محمد صادق واعظی از مدیران فعال، خوشنام و باسابقه اقتصادی را به عنوان مدیرعامل این هلدینگ معرفی کردند و دکتر محسن احمدی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان طی حکمی ایشان را به این سمت منصوب کرد.
مدیرعامل جدید هلدینگ تدبیرگران اطلس دارای مدرک دکتری علوم اقتصادی گرایش اقتصاد مالی بوده و همچنین سوابق و پست‌های مدیریتی در حوزه‌های گوناگون اقتصادی و صنعتی کشور را در کارنامه کاری خود دارد.
دکتر واعظی پیش از این معاون سازمان خصوصی‌سازی در حوزه ساماندهی و ارزش افزایی، مدیرکل بررسی و تحلیل اقتصادی بنیاد مستضعفان، عضو هیات مدیره هلدینگ انرژی سپهر وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر، معاون مالی شرکت سپهر صادرات، عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری پیشگامان سریر رضوی، عضو هیات مدیره هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا، رییس هیات بازرسی و سربازرس سازمان بورس اوراق بهادار و معاون برنامه‌ریزی اقتصادی شرکت خدمات گمرکی بوده است.
یادآور می شود در جلسه شورای معاونان صندوق و مدیران‌عامل هلدینگ‌ها، دکتر احمدی مدیرعامل صندوق ذخیره از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند دکتر داریوش خدادادی مدیرعامل سابق این هلدینگ تجلیل و قدردانی کرد و برای وی آرزوی موفقیت نمود.

منبع خبر:سایت موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان: لینک