بیش از 267 میلیارد تومان سهم‌الشرکه به حساب معلمان عضو صندوق ذخیرۀ فرهنگیان که از دوم مهر تا اول آبان 1400 بازنشسته شده‌اند، واریز شد. این رقم، همۀ دریافتی فرهنگیان مذکور نیست و سود سال مالی منتهی به 31 شهریور 1400 پس از تقسیم سود بین اعضا به حساب آنها واریز خواهد شد. مبلغ مذکور شامل واریزی عضو، واریزی دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی صندوق ذخیرۀ فرهنگیان است که به حساب بیش از 11 هزار نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند، واریز شده است.

سودآوری صندوق ذخیره فرهنگیان در سال مالی 1400 برابر با 3 هزار و 800 میلیارد تومان محقق شده و افزایش چشمگیر سودآوری برای سال‌های آتی با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، قابل پیش‌بینی است. در ماه‌های اخیر میزان دریافتی فرهنگیان بازنشسته از صندوق قابل توجه بوده است؛ به طوری که از ابتدای سال مالی 1401 یعنی از اول مهر امسال بیش از 1300 میلیارد تومان به حساب بازنشستگان واریز شده و میانگین دریافتی آنها به بیش از 24 میلیون تومان رسیده است.
در حال حاضر نزدیک به ۹۰ درصد از فرهنگیان عضو مؤسسه هستند که از این تعداد حدود 600 هزار نفر نسبت به افزایش حق عضویت خود تا 5 درصد اقدام کرده‌اند و تعداد قابل توجهی از بازنشستگان هم ادامۀ عضویت داده‌اند تا از سودآوری‌های مؤسسه در آینده بهره‌مند شوند.