مدیرعامل صندوق ذخیرۀ فرهنگیان با بیان اینکه مؤسسه در سال مالی ۹۹ مبلغ ۳۴۴۰ میلیارد تومان سودآوری داشت که این سود در بین اعضا تقسیم شده است گفت: از سود مذکور جمعاً بیش از ۳۲۷ میلیارد تومان به حساب حدود ۸۲ هزار نفر از اعضای صندوق که از مهر ۹۸ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ بازنشسته شده یا تسویه کرده‌اند واریز شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسۀ صندوق ذخیرۀ فرهنگیان مهدی نیکدل افزود: بازنشستگان مذکور قبلا سهم‌الشرکۀ خود را دریافت کرده‌اند و مبلغ فعلی صرفاً سود دورۀ بیست و ششم و متعلق به سال مالی ۹۹ است. او با بیان اینکه فرهنگیان شاغل هم می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت صندوق ذخیرۀ فرهنگان و در قسمت صورت وضعیت اعضا، سود سال مالی ۹۹ را که به حساب آنها منظور شده است مشاهده کنند، ادامه داد: همچنین تعداد زیادی از فرهنگیان بازنشسته‌ به عضویت خود در صندوق ادامه داده‌اند تا از سود مؤسسه در سال‌های آینده برخوردار شوند.
مدیرعامل صندوق ذخیرۀ فرهنگیان تأکید کرد: همان‌طور که در پنج سال گذشته سودآوری صندوق از ۲۵۰ میلیارد تومان در سال ۹۵ به ۳۴۴۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ رسید، با توجه به سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این روند فزاینده در سال‌های آینده هم ادامه خواهد داشت. مدیرعامل صندوق ذخیرۀ فرهنگیان در پایان تأکید کرد: هرچه میزان مشارکت فرهنگیان تا ۵ درصد از حقوقشان بیشتر باشد، به همان نسبت از سهم دولت و سودآوری مؤسسه منتفع خواهند شد.