صبح امروز طی مراسمی «سید نعمت عبدی» به عنوان نمایندۀ جدید صندوق ذخیرۀ فرهنگیان استان خراسان رضوی معرفی شد. به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، «علیرضا کاظمی» مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین تکریم رئیس سابق و معارفۀ رئیس جدید نمایندگی صندوق ذخیرۀ فرهنگیان در استان خراسان رضوی گفت:صندوق ذخیره یک ظرفیت است و منافعی که در دورۀ 4 سالۀ گذشته داشته است بی‌سابقه است.

وی ادامه داد: نمایندگی صندوق ذخیرۀ فرهنگیان به لحاظ تفکر اقتصادی و برنامه‌محور بودن و جسارتی که در تغییر نوع نگاه و رویکرد سیستم داشته است، مهم‌ترین دستاورد صندوق ذحیره در استان است.

وی با اشاره به افزایش ضریب نفوذ این صندوق در میان فرهنگیان استان خاطرنشان کرد:در این دوره ضریب نفوذ صندوق در میان فرهنگیان استان به 91 درصد رسیده است که 3 درصد از میانگین کشور بالاتر است. کاظمی در پایان ابراز امیدواری کرد با حضور نعمت عبدی و نگاه خلاقانه و فکورانۀ ایشان شاهد ادامۀ راه درخشان و افق‌های روشن برای صندوق ذخیرۀ قرهنگیان در استان باشیم.

عبدی نمایندۀ جدید صندوق ذخیرۀ فرهنگیان در خراسان رضوی این مؤسسه را نهادی فرهنگی و اقتصادی توصیف کرد و افزود: خاستگاه ما معلمی است و اولین مأموریت ما پیگیری منافع اعضا و ارتقای کیفیت زندگی و منزلت آن‌هاست. وی همچنین از تشکیل دفتر حمایت از ایده‌های برتر سرمایه‌گذاری خبر داد و عنوان کرد: منابع دانش‌بنیان در آموزش و پرورش فراوان داریم و اقتصاد هم در آموزش و پرورش باید ناشی از اقتصاد دانش بنیان باشد که امیدواریم با ارتباط صمیمی و کمک و همراهی همۀ همکاران در سطح استان آیندۀ خوبی را برای صندوق در استان رقم بزنیم.

سید نعمت عبدی پیش از این به عنوان مشاور مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی مشغول به فعالیت بوده است.