نایب رئیس هیئت مدیرۀ شرکت فرایند نوین فرهنگیان از راه‌اندازی و آغاز به کار مرکز تماس صندوق ذخیرۀ فرهنگیان خبر داد. «نیما محسنی» عضو و نایب رئیس هیئت مدیرۀ شرکت فرایند نوین فرهنگیان ضمن تأکید بر اهمیت ارتباطات موثر در عصر حاضر، از راه‌اندازی واحد ارتباطات در شرکت فرایند نوین فرهنگیان با هدف تعامل سازنده، ارائۀ‌ اطلاعات مناسب و به‌روز در مورد صندوق و خدمات آن به اعضا، پاسخگویی شایسته و تکریم فرهنگیان محترم خبر داد.

این واحد در فاز اول با اولویت راه‌اندازی مرکز تماس از نیمۀ خردادماه جاری به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است و بنا دارد تا با استفاده از فناوری‌های نو و ابزارهای ارتباطی متنوع نسبت به تکمیل درگاه‌های ارتباطی با اعضای محترم اقدام کند. در گام‌های بعدی وب‌سایت (پرتال)، سامانۀ پیامک وUSSD، سیستم پاسخگویی خودکار ۲۴ ساعته و بعضی دیگر از ابزارها راه‌اندازی خواهند شد و در اختیار اعضا قرار خواهند گرفت.

نیما محسنی افزود با راه‌اندازی کامل این سرویس‌ها تمام ذی‌نفعان در هر زمان و مکان، با دردسترس‌ترین و ساده‌‌ترین امکانات می‌توانند با صندوق ارتباط برقرار کرده و سوالات، نظرها، شکایت‌ها یا پیشنهادهای خود را از کانال‌های مختلف ارسال کنند و پاسخ‌های لازم را در اسرع وقت دریافت کنند. وی در پایان تشکیل واحد ارتباطات را گامی موثر در روند مخاطب‌محور شدن این مجموعه و جلب رضایت بیشتر فرهنگیان عزیز عنوان کرد.