معاون توسعۀ مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: سوددهی و رونق شرکت‌های زیرمجموعۀ صندوق ذخیره، زمینۀ اعتماد بیش از پیش فرهنگیان را فراهم می‌کند.

به گزارش ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی ادارۀ کل آموزش و پرورش استان گیلان، «علی حسین‌زاده» در پنجمین جلسۀ کارگروه استانی صندوق ذخیرۀ فرهنگیان گفت: جهش چشمگیر مؤسسۀ صندوق ذخیرۀ فرهنگیان در سودآوری از نشانه‌های بارز موفقیت این مؤسسه است. وی حمایت همه‌جانبۀ وزیرآموزش و پرورش در تأیید فعالیت‌های صندوق و حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح رسمی پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه از مجموعه شرکت‌های متعلق به صندوق ذخیره فرهنگیان را نشانۀ توجه جدی دولت و وزارت آموزش و پرورش به موضوع بهبود معیشت فرهنگیان دانست.

«قربانعلی رضایتی» نمایندۀ صندوق ذخیرۀ فرهنگیان در استان گیلان نیز ضمن اشاره به مطالب، یادداشت‌ها و سخنرانی‌های وزیر آموزش و پرورش و مصاحبه‌های مدیرعامل صندوق ذخیرۀ فرهنگیان گفت: میزان سودآوری صندوق به مراتب فراتر از پیش‌بینی‌های اولیه بوده و با توجه به افتتاح شرکت‌های عظیمی مانند پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه، می‌توان اطمینان داد جهش تولیدات شرکت‌های متعلق به صندوق و جهش در سودآوری آنها را شاهد خواهیم بود که نهایتاً مواهب آن بین فرهنگیان تقسیم خواهد شد.