جلسه کارگروه و رضایتمندی، جذب و نگهداشت اعضای مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان استان یزد در تاریخ 19 اسفندماه 1402 در سالن جلسات شهید ساداتی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

در آغاز این جلسه امین الرعایا نماینده مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در استان یزد و دبیر کارگروه، گزارشی از وضعیت شاخص های امور اعضا در این استان ارائه داد و ضمن اشاره به تحقق افزایش حق عضویت در اکثر شهرستانها و مناطق تابعه، با قدردانی از زحمات اعضای کارگروه ابراز امیدواری کرد: در فروردین ماه سال آینده نیز شاهد ادامه روند افزایش حق عضویت در شهرستانهای باقیمانده باشیم.

در ادامه آقای خانی معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی اداره کل استان یزد و رئیس کارگروه استانی خطاب به  اعضای کارگروه گفت: باید ضمن هماهنگی با رؤسای کارگروه های شهرستانها به فرهنگیان اطلاع رسانی شود تا همکارانی که تا کنون موفق به عضویت در مؤسسه نشده و یا حق عضویت خود را افزایش نداده اند مطلع شده و نسبت به این امر اقدام کنند. خانی همچنین اضافه کرد: با سازمان نوسازی مدارس وارد مذاکره خواهیم شد تا زمینه تأمین تجهیزات مورد نیاز مدارس از شرکت های زیر مجموعه صندوق ذخیره مهیا شود.

«بررسی صحبت های اخیر مدیر عامل مؤسسه در خصوص تشکیل قرارگاه تأمین و ساخت مسکن و گام برداشتن در مسیر تأمین مسکن برای فرهنگیان و موضوع ارزش مالکانه» از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح و درخصوص آن ها تبادل نظر شد.