نماینده مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان:

آشنایی دانشجو معلمان با مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از برنامه‌های استان اصفهان است

منبع خبر:سایت اداره‌کل آموزش پرورش استان اصفهان: لینک

نماینده مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در استان اصفهان طی نشست با نمایندگان دانشجویان دانشگاه فرهنگیان مرکز شهید رجایی اصفهان گفت: ضرورت دارد دانشجویان برای بهره‌مندی از یک فرصت سرمایه‌گذاری ایمن با سود مناسب و دریافت سهم دولت معادل سهم‌الشرکه در طول خدمت معلمی تا بازنشستگی با جایگاه و نقش معیشتی صندوق ذخیره فرهنگیان آشنا و شناخت پیدا کنند.

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، قاسم سلمانی، نماینده مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در استان اصفهان ضمن شرکت در اجلاس نماز در دانشگاه فرهنگیان مرکز شهید رجایی اصفهان و طی نشست با نمایندگان دانشجویان این مرکز اظهار داشت: ضرورت دارد دانشجویان برای بهره‌مندی از یک فرصت سرمایه‌گذاری ایمن با سود مناسب و دریافت سهم دولت معادل سهم‌الشرکه در طول خدمت معلمی تا بازنشستگی با جایگاه و نقش معیشتی صندوق ذخیره فرهنگیان آشنا و شناخت پیدا کنند.

وی ادامه داد: دانشجو معلمان در این روزهای آغازین پیوستن به خانواده بزرگ فرهنگیان کشور نسبت به برقراری عضویت جهت کسر درصد موردنظرشان از حقوق مراتب را با مدیریت مالی دانشگاه و ادارات محل خدمت اعلام نمایند.

سلمانی تصریح کرد: این اقدام موجب بهره کامل‌تری از سودآوری شرکت‌های تابعه صندوق برای آنان خواهد بود که در بازنشستگی از سود مرکب سپرده‌های اندک خود بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است نماینده مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در استان اصفهان در این نشست به معرفی بخشی از مجموعه این بنگاه بزرگ اقتصادی و نقش آن در اقتصاد کشور برای فرهنگیان اشاره کرد.

منبع خبر:سایت اداره‌کل آموزش پرورش استان اصفهان: لینک