Select Page

 

 

نایب رئیس هیئت مدیره شرکت فرآیند نوین فرهنگیان از راه‌اندازی و آغاز به کار مرکز تماس صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.

نیما محسنی عضو و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت فرآیند نوین فرهنگیان ضمن تاکید بر اهمیت ارتباطات موثر در عصر حاضر، از راه‌اندازی سامانه ارتباطات جامع صندوق ذخیره فرهنگیان (سامانه ارجا) در شرکت فرآیند نوین فرهنگیان و با هدف تعامل سازنده، ارائه اطلاعات مناسب و به روز در مورد صندوق و خدمات آن به اعضا، پاسخگویی شایسته و تکریم فرهنگیان محترم خبر داد.

این سامانه در فاز اول با اولویت راه اندازی مرکز تماس (Call Center) از نیمه خرداد ماه جاری به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است و بنا دارد تا با استفاده از فناوریهای نو و ابزارهای ارتباطی متنوع نسبت به تکمیل کانالهای ارتباطی با اعضاء محترم اقدام نماید.

 در گامهای بعدی، وب سایت (پرتال)، سامانه پیامک و USSD، سیستم پاسخگویی خودکار ۲۴ ساعته و برخی دیگر از ابزارها راهاندازی و در اختیار اعضاء قرار خواهد گرفت.

نیما محسنی افزود با راه اندازی کامل این سرویس‌ها تمام ذی‌نفعان در هر زمان و مکان، با در دسترسترین و ساده‌‌ترین امکانات می‌توانند با صندوق ارتباط برقرار کرده و سوالات، نظرات، شکایت یا پیشنهادات خود را از کانال‌های مختلف ارسال و پاسخ‌های لازم را در اسرع وقت دریافت کنند. وی در پایان «سامانه ارجا» را مرکز ارتباط با اعضاء نامید و آن را گامی موثر در روند مخاطب محور شدن این مجموعه و جلب رضایت بیشتر فرهنگیان عزیز عنوان کرد.